tisdag 1 maj 2012

i brist på annat




Lustig grej: hade egentligen tänkt ladda upp bilder från Dublin, men kom precis på att jag inte tog några bilder i Dublin för jag glömde kameran hemma.

Så här är istället tre bilder från min älskade promenadstig längs floden. Bilderna är ganska exakt en månad gamla, tagna i början av april. Om jag saknar den svenska (så kallade) våren? Not so much. 

/H

1 kommentar:

Vad har du på hjärtat?