Lustig grej: hade egentligen tänkt ladda upp bilder från Dublin, men kom precis på att jag inte tog några bilder i Dublin för jag glömde kameran hemma.
Så här är istället tre bilder från min älskade promenadstig längs floden. Bilderna är ganska exakt en månad gamla, tagna i början av april. Om jag saknar den svenska (så kallade) våren? Not so much.
/H
Åh så fiiint!!!
SvaraRaderaPuss från NSD