fredag 18 maj 2012

finaste emma (alternativ titel: konsten att misslyckas med risotto)

Min bästa vän heter Emma. En av hennes finaste egenskaper är att hon aldrig säger "vad var det jag sa".

Som idag till exempel. Tidigare idag på skype påstod jag att jag inte är dålig på att laga mat utan bara ointresserad. Och nu sitter jag här med en risotto som smakar absolut ingenting.

Säger Emma "vad var det jag sa"? Nehej. Hon säger "du är säkert förkyld, det är därför det inte smakar något".

<3

/H

1 kommentar:

Vad har du på hjärtat?