Min bästa vän heter Emma. En av hennes finaste egenskaper är att hon aldrig säger "vad var det jag sa".
Som idag till exempel. Tidigare idag på skype påstod jag att jag inte är dålig på att laga mat utan bara ointresserad. Och nu sitter jag här med en risotto som smakar absolut ingenting.
Säger Emma "vad var det jag sa"? Nehej. Hon säger "du är säkert förkyld, det är därför det inte smakar något".
<3
/H
<3! Vad fin du är.
SvaraRadera