fredag 11 maj 2012

dark shadows

Imorgon utlovas bloggande om den episka getbebismåndagen. Men nu är det hög tid att stänga av datorn för vi ska iväg och se Tim Burtons nya film Dark Shadows. Peppen!

/H

1 kommentar:

Vad har du på hjärtat?