Världens sämsta dag övergick i världens bästa kväll när kavaljeren överraskade mig med middagsdejt i Killaloe. Tog lite bilder med kavaljerens telefon som dyker upp här snarast (dvs imorgon om Gud vill och hängslena håller). Så länge får ni hålla till godo med en bild av Killaloe uppifrån (hittad här):
Vi åt middag på en mysig pub i kvällsolen, i sällskap av en tjock katt. Sen vandrade vi längs floden och åt norra Europas största mjukglassar innan vi tog bilen upp till toppen av närmsta berg och beundrade utsikten. Det var så vackert att jag blev alldeles svag i knäna. Proppmätta på glass och sommarfeeelings åkte vi sen hem och skålade i iskall öl.
/H

Så himla mysigt med katter på pubarna!
SvaraRadera