Lisen såg nyss ett tehällartips på en blogg. Det var en person som blåste ner i tekannan så att teet rann ut genom pipen.
Lisen: Kul! Jag testar.
Lisen: *testar*
Lisen: Jamen vadfan det är klart det inte går. Är du dum eller.
/H, som är dum (eller)
HAHA!
SvaraRaderaHahaha! Hur man räddar situationen.
SvaraRadera