lördag 19 maj 2012

tassaliten i trappan

Kärlek är att bli en Tassaliten i väntan på någon. Om inte fönstret vore så smutsigt skulle jag trycka nosen mot det för bättre uppsikt över vägen utanför. Snart är han här.

/H

1 kommentar:

Vad har du på hjärtat?