round ireland without a fridge
lördag 19 maj 2012
tassaliten i trappan
Kärlek är att bli en Tassaliten i väntan på någon. Om inte fönstret vore så smutsigt skulle jag trycka nosen mot det för bättre uppsikt över vägen utanför. Snart är han här.
/H
1 kommentar:
E
20 maj 2012 kl. 19:02
Alltså första meningen! Så söt.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Vad har du på hjärtat?
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Alltså första meningen! Så söt.
SvaraRadera