onsdag 2 maj 2012

sci-fi-allergi

Jag har börjat öva på dethär med kompromissande. Igår fick till exempel kavaljeren välja film på villkoret att jag fick massage. Han valde Star Trek. Eh.

Halvvägs igenom filmen pangsomnade jag för att sedan ägna resten av natten åt att bli varm som en kamin och med jämna mellanrum vakna till och (feber?)yra mig på svenska. 

Kavaljeren är övertygad om att jag fick en mystisk feberattack. Jag hävdar att jag helt enkelt är våldsamt allergisk mot filmer som utspelar sig ombord på rymdskepp.

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?