Jag hade visst lovat att blogga vidare om helgen. Men nu bidde det inte så för jag har skypat och pluggat och tittat på tre timmar föreläsning om populärkultur. Råkade visst somna mitt i den första föreläsningen också.
Så ni får helt enkelt stå ut till imorgon för nu ska jag traska hem till kavaljeren och se vad han & hans kompisar hittar på för sattyg ikväll.
E föreslog förresten att jag skulle döpa om hans kompisgäng till Kavaljererna, efter kavaljererna på Ekeby. Gulligheten.
/H
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?