lördag 12 maj 2012

meh!

Kikade precis in på Lillasysters blogg.

Läser först rubriken "min syster är onaturligt bra på engelska". Reaktion: malligt leende. Scrollar sedan ner och ser en dagens outfit-bild som inkluderar en av mina favorittröjor, helt fräckt stulen ur min garderob. Reaktion: förnärmat morr.

/H

1 kommentar:

  1. Får lova att poängtera att det är RIMLIGT. Du lämnade den ju här? Det är framförallt KUUUL.

    /Benjamin

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?