tisdag 1 maj 2012

de senaste dagarna har jag...

- så gott som flyttat in hos kavaljeren
- mejlat tiotusen viktiga mejl
- analyserat sönder bilderböcker
- beställt pizza mitt i natten (gotta love hemkörning)
- nästintill blåst bort i envis storm
- sett Dream House (se ej)
- sett Aviator (se på momangen!)
- blivit bjuden på lyxfrukost i stan
- bokat flygbiljetter hem
- fått mycket ont i hjärtat på grund av ovanstående punkt
- blivit ihjälpussad av kavaljer
- ihjälpussat tillbaka

/H

1 kommentar:

  1. En lång lista, tvinga honom till Sverige i sommar (då lär han älska landet ännu mer) när han inte jobbar förstås!
    Ska trädgårdsjobba hos en barnboksförfattare imorn!
    Pussar från NSD

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?