torsdag 3 maj 2012

hemtenta

Ni vet när man ska skriva hemtenta hela dagen och så upptäcker man plötsligt att man inte alls gör det?
 
Får väl göra som Pippi när hon ska säga till sig själv att gå och lägga sig: "Först säjer jag till en gång helt vänligt, och om jag inte lyder då, så säjer jag till en gång till på skarpen, och om jag ändå inte vill lyda, så blir det smörj."

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?