Igår lekte vi med instrument i ungefär hundra år. Vid ett tillfälle när jag misshandlade pianot i godan ro och Lillasyster gick loss på munspelet blev det plötsligt väldigt tyst i hennes vrå.
Lillasyster: Oj! Jag glömde flytta tungan. Den var liksom i vägen när jag skulle byta ton.
/H
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?