torsdag 31 maj 2012

tungan rätt i mun

Igår lekte vi med instrument i ungefär hundra år. Vid ett tillfälle när jag misshandlade pianot i godan ro och Lillasyster gick loss på munspelet blev det plötsligt väldigt tyst i hennes vrå.

Lillasyster: Oj! Jag glömde flytta tungan. Den var liksom i vägen när jag skulle byta ton.

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?