Är sur idag.
Gick upp tidigt för att hinna läsa igenom texterna till dagens seminarium en extra gång. Var sjukt peppad på seminariet eftersom vi skulle prata om bland annat min älskade Jane Eyre. En kvart in i seminariet börjar internet krångla så mycket att jag omöjligt kan hänga med i diskussionen. Blir sur.
Sen är det en bok som jag absolut behöver till nästa vecka som jag väntat till sista minuten med att köpa för att den finns som e-bok. Bara för att upptäcka att jag blandat ihop den med en annan jävla bok. Blir ännu surare.
Bestämmer mig för att ge upp allt plugg för stunden och äta en (mycket försenad) frukost istället. Inser att jag och kavaljeren åt upp allt frukostmaterial igår. Blir surare än ättiksgurka.
Så nu ligger jag här utsvulten och arg och tämligen ofräsch. Måste vänta minst en halvtimme på att duschen ska hinna värmas upp för jag vill inte gå till affären i pyjamas och smutsigt hår.
Jävla dag gå på hjulen. Peppande mejl/sms/brevduvor mottages tacksamt.
/H
Det känns inte rimligt. Framförallt inte KUUUUUL.
SvaraRaderaTänk så här: med så många tokigheter staplade på varandra samma dag så kan det bara bli bättre. Eller betänk Povels kloka ord, "bak varje krök, döljer sig en purjolök". Man kan bara föreställa sig hur många purjolökar som kan tänkas dyka upp vägen till affären iförd pyjamas och smutsigt hår! Pus, puss från Mamma Muuuuuuuu
SvaraRaderaHåller med mor din:)
SvaraRaderaPeppande pussar från NSD