Somnade om när kavaljeren gick till jobbet och vaknade klockan ett. KLOCKAN ETT. Och nu är veckans seminarium bloody inställt?
Till råga på allt har vädret fått mer spatt än vanligt och växlar mellan strålande solsken och aggressivt spöregn var femte minut (överdriver ej). Är förvirrad.
Vad gör man med en sånhär dag egentligen?
/H
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?