Kavaljeren badade ungefär sjuttioelva gånger medan jag nöjde mig med att gå i till knäna. Nån måtta får det vara på sommarfirandet. Det är ju bara maj ännu.
Bilden nedan är min favorit för att den är så misslyckad men så glad. Satans helvete vad jag saknar dendär unge mannen redan nu.
Efter en heldag av strandidyll tog vi en sväng förbi Cliffs of Moher när vi ändå var i närheten. Alltid lika sinnessjukt vackert.
Något som för övrigt inte syns på dehär bilderna är hur solbrända vi blev. Med betoning på bränd. Jag har för första gången lyckats bränna mig på ovansidan av mina fötter (aj) och kavaljeren är kräftröd på hela ryggen. Men det var det fanimej värt och nu går mitt flyg strax. Vi hörs när jag landat på svensk mark, kramats med nära och kära osv!
/H
Men åh, vilka tokigt fina bilder. Gillar den på dig i vattnet, du ser helt filmiskt snygg ut! Och stackars fossingarna. Mamma berättar alltid med skräck i rösten om när hon brände fötterna i Thailand (för typ trettio år sen), och det låter inte trevligt. Hoppas det är en relativt lindrig variant ändå!
SvaraRaderaSomrigheten på den första och sötheten på den på er också! Kort sagt, alla var jättefina.
SvaraRaderaÄr fruktansvärt avundsjuk (förutom när det gäller att vara ifrån sin älskling och solbrännan!)
SvaraRaderaNi är så fina!
SvaraRaderaåh vilka finisar!! är du i svärje nu?!?
SvaraRadera