Gårkvällens filmval (The Bourne Identity) ledde inte till några allergiattacker, men däremot till en jättelång sömnig utläggning om varför jag tror att Matt Damon skulle vara perfekt att ha till granne.
Jag: Och om det snöar, då skjutsar han alla barnen till skolan. Alla i hela kvarteret. Det tar hela dagen men han gör det för han är den perfekte grannen.
Kavaljeren: Det har du säkert rätt i älskling, men vi kanske borde sova nu.
Jag: Men jag vill prata mer om Matt Damon. För han är den.. den..
Han: Den perfekte grannen. Jo. Jag har hört det.
Måste vara så trevligt att (försöka) sova med mig.
/H
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?