Fast i maj. Utan höganäskrus men likväl två stycken underbara böcker i förlåt-att-jag-är-sen-present. Och nu är han på väg in till stan för att hämta lasagne och vin. Klagar så att säga inte (längre).
Hur fina är inte dehär nya Penguinutgåvorna?? Dör.
/Nöjd Tassaliten
*Jag har för övrigt alltid trott att det var "en afton i april" och inte "aprilafton". Google höll inte med mig om det. Men låter inte "afton i april" bättre ändå?
Håller med, "afton i april" låter bäst ^^
SvaraRaderaBättre dödligt snygga Penguinutgåvor än Höganäskrus, som jag brukar säga.
SvaraRaderagoogle har fel. /benjamin
SvaraRadera