lördag 19 maj 2012

han kom som ett yrväder en aprilafton*

Fast i maj. Utan höganäskrus men likväl två stycken underbara böcker i förlåt-att-jag-är-sen-present. Och nu är han på väg in till stan för att hämta lasagne och vin. Klagar så att säga inte (längre).


Hur fina är inte dehär nya Penguinutgåvorna?? Dör.

/Nöjd Tassaliten

*Jag har för övrigt alltid trott att det var "en afton i april" och inte "aprilafton". Google höll inte med mig om det. Men låter inte "afton i april" bättre ändå? 

3 kommentarer:

  1. Håller med, "afton i april" låter bäst ^^

    SvaraRadera
  2. Bättre dödligt snygga Penguinutgåvor än Höganäskrus, som jag brukar säga.

    SvaraRadera
  3. google har fel. /benjamin

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?