Skriver om söndagen och måndagen imorgon. En irriterande individ har vänt upp och ned på min kväll. Kavaljeren är på väg hit för att trösta mig.
/H
PS. Varför låter allt så dramatiskt när det enda jag försöker göra är att uttrycka mig lite diskret? Typiskt dålig grej.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?