Kom nyss hem från en långpromenad* och är nu så överväldigad av berusande blomdoft, duniga andungar och solglittrig flod att ett gammalt hederligt vårskrik känns som det enda rätta. Nå, försommarskrik kanske, om man ska vara noga. Vi ligger ju trots allt steget före er därhemma.
Hundkexen blommar för fullt i dikena och jag är så himla lycklig här.
*vilket för övrigt var min belöning till mig själv för att ha överlevt en läskig examinerande muntlig redovisning om konceptionsperspektiv, kontrapunktik osv i bilderböcker
Avundsjuk!!!
SvaraRaderaPuss från NSD