Mamma Mu och Jessi hade såklart rätt, gårdagen kunde bara bli bättre efter en så tråkig start. Tillbringade kvällen hemma hos kavaljeren med hans rumskompisar (som till skillnad från mina är toksnälla), sjukhusserier och sanslösa mängder vitlöksbröd och pizza.
Imorse vaknade jag till strålande sol och grötfrukost på sängen men nu har det börjat mulna ordentligt utanför fönstret och lika bra är det för jag måste kolla på film. Ja, måste. För på nästa veckas seminarium ska vi bland annat diskutera Match Point. Som förresten råkar vara en riktigt riktigt bra film bara så ni vet.
Har jag nämnt att jag älskar att plugga litteraturvetenskap?
/H
jag är så avundsjuk på dig! Det året jag läste litteraturvetenskap var ett av de bästa i mitt liv - två hela terminer från Iliaden till nutid, himmelskt roligt!! Puss, puss från din Mamma Mu
SvaraRadera