Råkade prioritera att umgås ihjäl mig med kavaljeren framför att ladda upp bilder av Killaloe igår. Hoppas ni ursäktar. Nu sitter jag på flygplatsen och saknar honom så mycket att det är rent löjligt.
De sista dagarna har mest ägnats åt att lapa sol och hänga så mycket som möjligt med min irländare. I fredags åt vi en sista lyxfrukost på vårt kära Sage Café (utomhus! i solen! klockan halv tio på morgonen!) och sedan tillbringade jag resten av dagen i trädgården med Stephen King (ja, han ingår i denna delkursen) medan målarna levde rövare i huset och en armé myror flyttade in. Pga de nyinflyttade myrorna bestämde vi oss för att slå på stort och äta ute för andra kvällen i rad. Kvällen avslutades hemma på campus, där vi delade en flaska vin på bron över Shannon.
/H
Låter som en klok prioritering tycker jag!
SvaraRadera