onsdag 23 maj 2012

lägesrapport

Ny dag, mer skype. Börjar försiktigt närma mig projekt Packa Ihop Mitt Liv. Blä.

/H

1 kommentar:

  1. Jag är inne på samma projekt just nu. Min största fråga som cirkulerar: hur ska jag orka släpa på den här väskan mellan bussar och tåg? Jag hoppas att du har ett lite bättre flyt. :)

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?