Det är målare överallt här idag. De inte fler än två men de tycks vara överallt hela tiden så jag vågar knappt sticka näsan utanför sovrumsdörren.
Och så är det strålande sol ute men jag måste sitta inne och läsa om sci-fi och kolla på Matrix. Jag är inte bitter, nejnej. Skulle göra vad som helst för att få åka söderut och mata djur igen.
För övrigt vaknade kavaljeren imorse av att jag fräste åt honom att sluta visa upp mig naken för alla hans kompisar*. Är det bara jag som är lite impad av att jag pratar engelska i sömnen nuförtiden??
/Dagens bittra drygo
*E, vet att du saknat sovanekdoterna
Har saknat sovanekdoterna! Så länge de inte återkommer på daglig basis *host host*
SvaraRadera??? nu blir modren alldeles, alldeles förskräckt!!! hurdå visar upp?? En liten liten förklaring, har det nåt med fejsboxen att göra?
SvaraRaderaundrar din mamma mu ÄNGSLIGT!
Haha men mamma jag DRÖMDE ju! Vad som hände var att han stal allt täcke och då blev jag tydligen arg (i sömnen) och sa åt honom att sluta visa upp mig naken för sina vänner.
SvaraRaderaPuh! jag blev lite ängslig ett tag, med fejsbox och allt möjligt som far omkring därute i cyberrymden! Att det var en dröm kan jag förstå - du vet ju hur knäppa MINA drömmar brukar vara (...med flygturer och jag vet inte vad!)
SvaraRaderapuss, puss från Mamma Mu
Hihihi! Klockrent:D
SvaraRadera