Alltså jag älskar Tim Burton, Johnny Depp och Helena Bonham Carter men Dark Shadows var verkligen ingen bra film. Det enda positiva med biobesöket var sällskapet och de pyttesmå isbjörnarna av vit choklad som prydde min Ben & Jerry's. Sen tog vi en öl på mysiga Scholars och sörjde lite att vårt första möte inte ägde rum där utan istället på sunkiga Stables på andra sidan borggården.
Idag har vi gjort mest ingenting. Tittat på film. Pussats. Beställt mat till dörren. Kavaljeren tog nyss bussen hem till Waterford för att skriva nån slags prov och själv blev jag så hyper här på kvällskvisten att jag städat hela köket (och det tar ett tag i dethär jäkla hushållet kan jag tala om) och gått loss på min ohemula tvätthög.
/H
Vad trist att den va dålig:( men gott med miniisbjörnar och glass:P)
SvaraRaderaPuss från NSD