Ja vad säger man. Jättejättejätteroligt att träffa nära och kära igen. Att fåna sig med Lillasyster, ha frukostdejt med Emma och dela säng med en Tassaliten som stjäl allt täcke.
Men sen sitter jag där och skypar alldeles för sent och svär över de hjärndöda cyklisterna i Slottsbacken och känner att här ska jag ju inte vara. Vill tillbaka till mitt Irland och min irländare.
/H
PS. Har en känsla av att kavaljeren skulle gapskratta om han hörde mig referera till Irland som "mitt". Det struntar jag i! /Mvh Hannah "Rebellen" Liljeqvist
Heja rebellen!
SvaraRadera