tisdag 15 maj 2012

hallelujah!

De har flyttat ut! Ajöss alla lösnaglar och lösögonfransar och allmänt löst folk. Både jag och hyresvärden drog en lättnadens suck när de äntligen pallrade sig iväg.

Han: Did they annoy you too?
Jag (nervöst skratt): Ehhehehehe, SLIGHTLY.

Episk grej är för övrigt att det inte bara är mina sablans rumskompisar som stuckit härifrån utan i princip alla irländska studenter. Det är the good news.

The bad news är att eftersom alla flyttade ut idag var det den allra dräggigaste sortens fest i vartenda hus och varenda korridor häromkring igår kväll. Så jag och kavaljeren flydde på visit till hans kompis plus flickvän. Men nu kommer jag aldrig behöva fly nånstans mer för nu har jag hela huset för mig själv. Hallelujah!

/H

3 kommentarer:

  1. I am so happy for you darling! =D

    SvaraRadera
  2. "Ajöss alla lösnaglar och lösögonfransar och allmänt löst folk." Har sagt det förut och säger det igen: du måste skriva mer.

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?