fredag 4 maj 2012

bank holiday

På måndag är det bank holiday här på Den Gröna Ön och jag och kavaljeren ska passa på att åka ner till hans föräldrahem en sväng. Så. Satans. Nervöst!

Men jag har köpt vin och handgjorda chokladpraliner och ska göra mitt bästa för att inte skämma ut mig alltför mycket. Jag har dock redan lyckats kulturkrocka mig. Ville köpa blommor till hans föräldrar men kavaljeren sa att det gör man bara om nån dör. Ja. Let the kulturkrocks begin.

Nu är det hemtentaskrivning som gäller! Har redan slarvat bort en massa tid på att äta långfrukost på favoritfiket med favoritkillen. Men man kan ju inte hålla på och plugga på tom mage heller.

/H

2 kommentarer:

  1. Blommor som är så fint!!! Dom ska man ju få innan man dör så att man kan njuta av dom:)
    Puss från NSD

    SvaraRadera
  2. Haha! Vad tragikomiskt om du hade tagit med blommor till dom. Och hemskt... Tur att kavaljeren sa till, i tid!

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?