tisdag 15 maj 2012

alltså livet

Allt jag kräver är lite solsken under mer än fem minuter i taget, en getbebis och att mina rumskompisar packar sina väskor och packar sig iväg härifrån på momangen. Ska det vara så svårt att ordna?

/H

1 kommentar:

  1. Särskilt getbebisen tycker jag att livet borde ta och fixa!

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?