Denna dag inte så mycket ett liv som ett töcken. Jag vet att jag var på en föreläsning men jag minns inte vad den handlade om. Jag vet att jag hade en lunchdejt med kavaljeren men vad vi åt har jag glömt.
Känner att jag inte riktigt kommer till min rätt i bloggen nuförtiden? Låter som att jag lever i en konstant bakfylla. Gör jag ju inte alls?? Har till exempel tillbringat kvällen spiknykter i huset bredvid, hos A, med te och tv och prat. Sådeså.
Fast åh känns knäppt att inte vara på Stables på en fredagkväll.
Titeln <3 Och även första meningen, lätt episk.
SvaraRadera