Ni kära läsare (som dock är värdelösa på att kommentera nuförtiden, skärpning) har ju en tendens att överreagera och missuppfatta*, så för säkerhets skull: KÄNNER MIG INTE UTNYTTJAD AV MIN KAVALJER. Det var ett försök till ett såkallat skämt.
Sådärja. Puss och godnatt!
/H
* Haha det är alltså INTE jag som uttrycker mig oklart, det är ni som inte hänger med. Ja. Eh.
Vad säger du? Är vi värdelösa??? :O (mwhahaha)
SvaraRaderaDe norrländska skogarnas dotter
Men haha, vilken sågning! Läsarna varken kommenterar eller förstår dina inlägg?
SvaraRadera