Så sitter jag nu här i Limerick. Igen. Plus jämfört med förra utbytet: bättre boende. Minus jämfört med förra utbytet: Ingen Lillasyster. Och är sjuuuk. Sjukdomen är (förhoppningsvis) lite mer temporär än bristen på Lillasyster.
Nu ska jag dricka te och tycka synd om mig själv. Feber och resor är en så himla onödig kombination.
/H
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?