måndag 17 september 2012

episka usa-presenter del 2


Hej! Här sitter jag och hänger med en gigantisk teddybjörn. Han anlände i en ännu större låda igår och han är världens fluffigaste. Känner på mig att vi kommer trivas fantastiskt bra ihop.

/H

2 kommentarer:

  1. Två bästa sakerna med inlägget:
    1) toksöt bild! i kombination med
    2) "Här sitter jag och hänger med en gigantisk teddybjörn". Hahaha.

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?