Jag lever. Om ni undrade. Skrotar mest runt på campus och försöker knåpa ihop ett schema. Och vahettere, stormtrivs. När (OM??!!) jag blir klar med mitt schema, då ska jag klappa mig själv på axeln och säga "dethär med att styra upp ett helt eget extra utbyte, det gjorde du jävligt bra".
/H
Heja! :D
SvaraRaderaVad härligt att du trivs (och bloggar ^^)
Puss från NSD