tisdag 11 september 2012

kära anonyma läsare,

Jag lever. Om ni undrade. Skrotar mest runt på campus och försöker knåpa ihop ett schema. Och vahettere, stormtrivs. När (OM??!!) jag blir klar med mitt schema, då ska jag klappa mig själv på axeln och säga "dethär med att styra upp ett helt eget extra utbyte, det gjorde du jävligt bra".

/H

1 kommentar:

  1. Heja! :D
    Vad härligt att du trivs (och bloggar ^^)
    Puss från NSD

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?