Sitter här med bakfyllan från helvetet och förkylningen från samma ställe men vad gör det, ska ju åka till Moy House idag!!!! På superromantisk megalyxig miniweekend. Världens bästa födelsedagspresent. Tack mamma och pappa. Har längtat så efter detta.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?