torsdag 27 september 2012

wtf

Har ägnat stora delar av den senaste veckan åt att oroa mig över ett galet intensivt tretimmars seminarium och tillbringat sinnessjuka mängder tid med att hetsläsa artiklar och böcker (bara att få tag i de jävla böckerna tog en massa ork och tid) till detta seminarium och så när jag väl dyker upp så är det inställt. Wtf.

Lämnade campus och knallade hemåt i det ständiga duggregnet. Så fort jag klev in genom dörren fick jag ett sms från en kompis: "Kom ner till campus!". Wtf.

Men äsch, ska inte gnälla. Det är ju Arthur's Day för bövelen. Skål!

1 kommentar:

Vad har du på hjärtat?