Trotsade baksmällan, tröttheten och skavsåren* imorse och begav mig in till stan med A och M. Vi hängde på fina Milk Market och åt märkliga men goda hamburgare**. Och det var såklart jättetrevligt men jesus maria vad jag såg fram emot att komma hem och mysa loss totalt med film och chips och kanske till och med mjukisbyxor. Och så sitter jag här och gäspar ihjäl mig klockan 20.30? Satan
Annars har första veckan på Utbyte Tagning Två varit mycket lyckad. Kära återseenden inkluderar bland annat favorit-puben i stan, favorit-läraren och favorit-chipsen. Har rullat hatt fyra nätter i rad med nya bekantskaper och gått med i UL Literary Society. Har gått på bisarra mängder föreläsningar. Har pussat på kavaljeren samt varit lite sådär charmigt melodramatisk med kavaljeren (se förra inlägget). Har det helt enkelt himla bra här.
/H
*mina gå-ut-skor är inte riktigt gjorda för nattliga långpromenader
**"chicken burger" visade sig vara en marinerad kycklingfilé inbakad i ett pizzabrödsknyte?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?