Idag skulle vi aka harifran tidigt imorse, vilket i sedvanlig irlandsk ordning slutade helt tvartom. Klockan ar halv fyra och kavaljeren har precis borjat packa ihop alla sina saker. Men jag ar glad anda for jag har precis atit en massiv sondagslunch med hans snalla familj.
I ovrigt: PEPPEN PA ATT SES IGEN EFTER TRE OCH EN HALV MANAD = OBESKRIVLIG. Inte ens caps lock racker till.
/H
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?