tisdag 25 september 2012

hur var helgen då?


Tog det rätt lugnt. Jag och min pojkvän hängde i en svit med havsutsikt och åt femrättersmiddag. Sen åkte vi lite längs kusten, träffade gamar, tog en promenad i en grotta och rundade av med en spontantur till Galway. En helt vanlig helg med andra ord.

/H

1 kommentar:

  1. Haha, älskar att "träffade gamar" är inslängt bland svit med havsutsikt och avsmakningsmeny. En helt vanlig helg indeed!

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?