Svängde förbi Elm Park igår kväll och blev lite nostalgisk. Typ såhär minns jag vår tid i Elm Park: Buffy, kattungar, urjävligt jobbiga grannar. Och vin i tekopp.
Minns dendär gången när jag råkade knäa Lisi i ögat och vi trodde att jag knäckt hennes käkben men fick lära oss av M att om det händer så flyger ens ögon ut när man nyser*. Eller när det var strömavbrott i två oändligt långa dygn och vi fick gå hela vägen till Brookfield för att duscha. Eller dendär dagen då jag kom hem från en föreläsning och hittade en massa kattungar i vardagsrummet.
Alternativ titel till detta inlägg skulle för övrigt kunna vara "Hej jag saknar Lillasyster /MVH Storasyster".
/H
*Vid närmare eftertanke är jag inte helt säker på att det är vad han sa? Lisi, hur var det nu?
Alltså kattungarna! Kan du inte ha bloggbildfest på med bilderna på dem??
SvaraRadera