lördag 29 september 2012

elm park

Svängde förbi Elm Park igår kväll och blev lite nostalgisk. Typ såhär minns jag vår tid i Elm Park: Buffy, kattungar, urjävligt jobbiga grannar. Och vin i tekopp.

Minns dendär gången när jag råkade knäa Lisi i ögat och vi trodde att jag knäckt hennes käkben men fick lära oss av M att om det händer så flyger ens ögon ut när man nyser*. Eller när det var strömavbrott i två oändligt långa dygn och vi fick gå hela vägen till Brookfield för att duscha. Eller dendär dagen då jag kom hem från en föreläsning och hittade en massa kattungar i vardagsrummet.

Alternativ titel till detta inlägg skulle för övrigt kunna vara "Hej jag saknar Lillasyster /MVH Storasyster".



/H

*Vid närmare eftertanke är jag inte helt säker på att det är vad han sa? Lisi, hur var det nu?

1 kommentar:

  1. Alltså kattungarna! Kan du inte ha bloggbildfest på med bilderna på dem??

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?