Idag hände det igen. Är på väg hem från campus när någon i bil börjar tuta frenetiskt. Kör den vanliga rutinen*: stelnar till, fnyser, går vidare. Men biljäveln slutar inte tuta? Vänder mig om för att be personen dra åt helvete. Inser att personen i fråga är min pojkvän, som vill skjutsa mig hem. Ehe.
/H
*det kan hända att jag ibland, när det ropas obsceniteter eller busvisslas, brukar addera en obscen fingergest till den vanliga rutinen.
Haha! Hellre säker än sorglig ;)
SvaraRaderaPuss från NSD!
"en obscen fingergest", haha. That's the spirit!
SvaraRadera