I väntan på kavaljeren (hänger i hans rum och väntar på att han ska komma tillbaka från föreläsning) bjuder jag på en anekdot (varsågod).
I fredags när jag och A var på väg ner till campus gick vi och pratade om hur jävla ofräscht och irriterande det är att många killar på Irland verkar tycka att det är helt okej att skrika obscena saker efter tjejer på gatan. Vi passerar ett öppet fönster. En kille lutar sig ut och vrålar något åt oss. Vi stelnar till. Fnyser. Går vidare.
Ett par timmar senare träffar vi några (manliga) bekanta på Stables. "Varför dissade ni oss när vi ropade på er förut? Vi ville ju bjuda in er på förfest". Hehe. Hoppsan. Dra inte alla över en kam osv.
/H
Klockrent ^^
SvaraRadera