söndag 30 september 2012

romeo, romeo wherefore art thou romeo

Inatt kommer kavaljeren hit och kastar småsten på mitt fönster. Låter ju jävligt romantiskt.

Men den sorgliga sanningen är att han måste sova här för han tappat bort sina husnycklar och han måste kasta småsten för hans iPhone är lika död som min porttelefon.

Känner mig utnyttjad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?