lördag 8 september 2012

mot waterford

Efter ännu en gemytlig kväll (dock utan nakna män) på Stables packar jag väskan och drar till Waterford. För där, i ett litet hus, sitter en liten kavaljer och väntar. 

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?