fredag 28 september 2012

damn you arthur

Min plan "jag tar en Guinness eller två men jag ska hem tidigt" slutade med festande från sju på kvällen till sex på morgonen. Och jag drack inte ens någon Guinness.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?