söndag 30 september 2012

ps

Ni kära läsare (som dock är värdelösa på att kommentera nuförtiden, skärpning) har ju en tendens att överreagera och missuppfatta*, så för säkerhets skull: KÄNNER MIG INTE UTNYTTJAD AV MIN KAVALJER. Det var ett försök till ett såkallat skämt.

Sådärja. Puss och godnatt!

/H

* Haha det är alltså INTE jag som uttrycker mig oklart, det är ni som inte hänger med. Ja. Eh.

2 kommentarer:

  1. Vad säger du? Är vi värdelösa??? :O (mwhahaha)
    De norrländska skogarnas dotter

    SvaraRadera
  2. Men haha, vilken sågning! Läsarna varken kommenterar eller förstår dina inlägg?

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?