E insinuerar att jag är otrevlig mot mina läsare. Det insinuerar hon nog rätt i. Men om ni hade tillbringat hela helgen med att ha feber och halsont och ett berg av plugg som enda sällskap så skulle ni kanske inte heller vara så värsta trevliga.
Bu. Hu.
/H
Skulle inte säga att jag insinuerar så mycket som säger rät ut (det där gjorde sig mindre bra i skrift än när man säger det?). Okeeejdå, ursäkten godtagen. Krya på sig och säg åt förkylningen att dra dit pepparn växer!
SvaraRaderaHåller med E! Krya på dig!
SvaraRaderaNSD