fredag 26 oktober 2012

en gnällspiks bekännelser

Så värst eländigt har jag det ju ändå inte. Tack och lov för vänner som tröstshoppar  med en och dricker te med en till klockan två på morgonen och fuldansar bort hela natten på nån dålig klubb fast vi ska upp tidigt imorgon bitti.

Till exempel så fint att bli mött av en vän efter den hemska african-literature-föreläsningen och gå på fancy dinner party med rökt lax och vin och sen dansa bort allt jobbigt. Som sagt, inte så eländigt trots allt.

Men ändå. Fuck it. Imorgon drar jag till Dublin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?