Har sovit ungefär noll timmar pga envis rethosta och var tvungen att gå upp i ottan pga uppsatsdeadline och det faktum att det nu bara finns 1 (EN!) fungerande tvättmaskin på Brookfield Hall. Och sen var jag tvungen att vända i dörren när jag kom hem för internet ligger nere.
Sitter på bibblan och surar nu. Dagens enda ljusglimt var att äta middag på Scholars med A. Men då åt jag så fort så jag mådde illa. Och så har jag klivit i en vattenpöl.
Buhu.
lilla humla, efter alla motgångar idag tänk att från och med nu kan det bara bli bättre :o)
SvaraRaderaPuss, puss från Mamma Mu :o)